20/2/18

L'emprenedora del Pinell de Brai Montse Pallarés, del Centre de Nutrició Clínica Esportiva, guanya un dels Premis Emprèn 2017

La jove emprenedora del Pinell de Brai Montse Pallarés, del Centre de
Nutrició Clínica Esportiva, ha guanyat un dels Premis Emprèn 2017,
convocats per la Diputació de Tarragona. Va assolir un dels dos
reconeixements de 1000 euros de la categoria en què es presentava
"Salut i Esport". El seu projecte és una realitat i ja funciona a la
població del Pinell.

El lliurament dels guardons es va dur a terme el 25 de gener passat a
l'Auditori Diputació, en un acte encapçalat pel president de la
institució, Josep Poblet, i en el qual va intervindre el reconegut
consultor Xavier Marcet, qui ha treballat per la innovació i el
desenvolupament estratègic de nombroses empreses nacionals i
internacionals, i Merche Dalmau, propietària i directora de la bodega
sostenible i ecològica Clos Galena (D.O.Q. Priorat), un dels vins de
la qual es va servir al sopar dels Premis Nobel 2017, celebrat el
desembre de 2017 a Estocolm.

En aquesta entrevista, Montse Pallarés, parla del desenvolupament del
seu projecte i del que ha significat aquest premi.

Com va nàixer el projecte que impulses?

La idea de crear el meu propi centre de nutrició va sorgir,
principalment, perquè volia treballar del que m'agradava, guanyant-me
bé la vida, i prop de la gent que estimo. Després de viure i treballar
a altres llocs com Reus, Barcelona, l'Hospitalet de Llobregat, Mollet
del Vallès, etc. l'any abans d'engegar el meu negoci, vaig adonar-me
que no podia comparar la qualitat de vida del poble amb la de la
ciutat, ja que perdia molt temps del meu dia a dia amb el
desplaçament, el nivell d'estrés que comporta la vida de ciutat,
sempre agafant transports, etc. a més, les condicions de treball i el
sou tampoc em compensaven amb les despeses que tenia, i va ser quan em
vaig plantejar tornar al meu poble per impulsar el meu propi projecte
i oferir els serveis de Nutrició tant Clínica com Esportiva a la gent
del nostre territori.

Des de quan has implantat este servei al Pinell de Brai?

Encara no fa un any, vaig obrir la consulta de Nutrició al maig del
2017. Però a banda de tenir la meva pròpia consulta al meu poble, al
Pinell de Brai, també ofereixo els meus serveis a altres centres de la
zona: Fisioteràpia Ferran de Tivissa, Fisioteràpia Laura Pascual de la
Fatarella i Sublim de Móra la Nova.

Quins serveis ofereixes?

Per una banda, ofereixo serveis en Nutrició Clínica realitzant
tractament dietètic personalitzat a diferents patologies relacionades
amb el metabolisme com: obesitat i sobrepès, diabetis, hipertensió
arterial, colesterol i triglicèrids, àcid úric, malaltia de Crohn,
colitis ulcerosa, anèmia, intoleràncies i al·lèrgies alimentàries
(gluten, lactosa, sorbitol, fructosa...). També en situacions
especials o les diferents etapes de la vida en què l'alimentació juga
un paper important com: vegetarianisme, embaràs, lactància,
creixement, menopausa, etc.

Per altra banda, ofereixo serveis personalitzats en Nutrició Esportiva
com: assessorament alimentari específic per a cada esport (a nivell
professional, amateur i aficionats); assesorament en casos particulars
com lesions, guany o pèrdua de pes, augment de massa muscular, augment
del rendiment esportiu, etc.; assessorament sobre ajudes ergogèniques
i suplementació; preparació de proves i competicions esportives;
estudi antropomètric complet per saber la composició corporal de
l'esportista i quina seria la més òptima per l'esport que practica,
etc.

A més, també realitzo tallers i xerrades tant de Nutrició Clínica com
Esportiva. I també educació nutricional per crear uns bons hàbits
alimentaris sense la necessitat de tenir cap malaltia, és a dir, amb
la intenció de fer prevenció, ja que cada vegada més la gent és més
conscient de la importància de portar una bona alimentació i uns bons
hàbits de vida saludables.

Quina rebuda has tingut per part dels clients?

La veritat és que no em puc queixar, la rebuda per part dels clients
ha estat molt bona, el qual jo els hi estic molt agraïda. Al principi
és el que em feia més por, com reaccionaria la gent o com em
respondria la gent, però he tingut molta sort i cada vegada tinc més
clients tant del meu poble, com dels pobles dels voltants de les
comarques veïnes, com fins i tot de Tarragona, Reus, Valls, Miami o
Lleida.

Com se't va acudir presentar-te als Premis Emprèn?

Per emprendre el meu negoci vaig assessorar-me al Consell Comarcal de
la Terra Alta, el qual els estic molt agraïda pel seu suport i ajuda
en tot moment, i una de les reunions que vam tenir em van comentar que
havien els Premis Emprèn i em van animar a presentar-me.

Com valores haver guanyat el premi en la teua categoria?

Ho valoro molt positivament, amb molta alegria i satisfacció. Et dones
compte que tot el treball ha valgut la pena i que la frase "tot esforç
té la seva recompensa" és veritat. A més, m'ha servit per donar a
conéixer el Centre de Nutrició a diferents mitjans de comunicació, el
qual també estic molt agraïda. I també l'import econòmic que als
inicis d'un negoci sempre va bé i ajuda a tirar endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada