El 4 de juny és va iniciar els seminaris d'atenció en anglès III, al Telecentre de la Terra Alta, amb una inscripció de 22 alumnes vinculats al sector turístic de la comarca. Els seminaris, organitzats pel Consell Comarcal de la Terra Alta, són unes de les accions subvencionades pel Servei d'Ocupació de Catalunya, en el marc del Projecte "Treballa les 7 comarques", i cofinançada pel Fons Social Europeu.
Les sessions dels seminaris s'impartiran els dies 4, 6, 11, 13, 18, 20, 25, 27 de juny i 2 de juliol, en horari de 18.00 a 20.00 hores. Els seminaris es faran al Telecentre del Consell Comarcal de la Terra Alta, al carrer del Povet de la Plana, s/n de Gandesa.
Aquesta acció formativa dóna continuïtat a les actuacions professionalitzadores que ja es van desenvolupar a la Terra Alta durant els darrers anys, i davant dels bons resultats obtinguts s'ha cregut necessari seguir amb aquesta formació.
L'objectiu dels seminaris és aprofundir en el coneixement de la llengua anglesa, en la millora de les competències professionals i la qualificació dels treballadors en el sector turístic per assolir un nivell més alt en la qualitat dels serveis ofertats.
Els continguts són els següents:
- Interpretar missatges orals complexos expressats per la clientela o professionals del sector en anglès, a velocitat de nadiu, per tal de satisfer els requeriments de la clientela i intercanviar informació amb altres professionals del seu àmbit.
-Interpretar amb un alt grau d'independència documents complexos propis de l'activitat turística, escrits en anglès, per obtenir informació, processar-la i dur a terme les accions oportunes.
Expressar a la clientela i als professionals del sector, missatges orals complexos en anglès a velocitat ràpida, per tal d'aconseguir la satisfacció, seguretat i fidelització del client, i intercanviar informació amb altres professionals del seu àmbit.
Produir en anglès, documents escrits complexos, correctes gramaticalment i ortogràficament, per aconseguir la satisfacció del client i garantir els acords propis de la seva activitat.
Comunicar-se oralment amb fluïdesa i correcció, amb un o diversos clients o proveïdors en anglès, en els serveis turístics de guia i animació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada