Cellers Tarroné ha renovat la imatge de l'etiqueta del vi de Mas Tarroné que pren el nom de la família – Cal Tarroné – i que va ser el primer embotellat, l'any 1993. La modernització de la imatge fa prevaldre la tipografia i posa en valor les paraules que defineixen el vi jove. El canvi obeeix a la voluntat d'actualitzar les etiquetes d'un dels vins joves i de capçalera del celler i forma part del procés iniciat en els últims anys per Cellers Tarroné d'apostar per imatges més atractives per a les gammes de vins més actuals, amb la voluntat d' apropar-los al consumidor i als nous temps, en què la imatge té molta importància.
La nova etiqueta de Mas Tarroné, amb variants per al vi blanc, negre i rosat, és obra de l'empresa de disseny gràfic GamnBCN i manté la línia gràfica del celler, amb un punt de singularitat, d'atreviment i de diversió.
A la nova etiqueta es poden veure moltes paraules que comencen amb la lletra "T" que representen la diversitat enològica i els estils de vins que s'elaboren al celler: l'elegant, la robusta, la fina, la luxosa, la rotunda... El disseny privilegia la lletra amb què comença el nom del celler i li dona múltiples formes a través de paraules que tenen a veure amb la seva història, geografia i singularitat. El llistat comença per la paraula "Tu" amb la intenció de donar valor al consumidor, però també es destaquen 18 altres paraules com temps, tipicitat, treball, troballa i les localitzacions Terra Alta i Tarroné. A la nova etiqueta de Mas Tarroné també s'ha inclòs el text "el nostre nom, la nostra casa a Batea", per reforçar la idea que és el vi de tota la vida i de consum diari. Un vi que no necessita temps per reflexionar-hi, sinó ganes de prendre'l com antigament es feia amb les menjades.
La nova etiqueta de Mas Tarroné, amb variants per al vi blanc, negre i rosat, és obra de l'empresa de disseny gràfic GamnBCN i manté la línia gràfica del celler, amb un punt de singularitat, d'atreviment i de diversió.
A la nova etiqueta es poden veure moltes paraules que comencen amb la lletra "T" que representen la diversitat enològica i els estils de vins que s'elaboren al celler: l'elegant, la robusta, la fina, la luxosa, la rotunda... El disseny privilegia la lletra amb què comença el nom del celler i li dona múltiples formes a través de paraules que tenen a veure amb la seva història, geografia i singularitat. El llistat comença per la paraula "Tu" amb la intenció de donar valor al consumidor, però també es destaquen 18 altres paraules com temps, tipicitat, treball, troballa i les localitzacions Terra Alta i Tarroné. A la nova etiqueta de Mas Tarroné també s'ha inclòs el text "el nostre nom, la nostra casa a Batea", per reforçar la idea que és el vi de tota la vida i de consum diari. Un vi que no necessita temps per reflexionar-hi, sinó ganes de prendre'l com antigament es feia amb les menjades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada